Πολιτική Εξασφάλισης Ποιότητας

Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας σε όλες τις δραστηριότητες, από όλους τους εργαζομένους, αποτελεί την Πολιτική Ποιότητας της Spine Action και είναι αναπόσπαστο κομμάτι του επιχειρησιακού σχεδιασμού και των οργανωτικών στόχων.

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας πληροί τις απαιτήσεις του διεθνούς προτύπου EN ISO 9001:2015, ISO 13485:2016, ISO 37001:2017της Υπουργικής Απόφασης Δ3(α)4822/2025 και της ΦΕΚ Β’ 448/23.01.2024.

Η εφαρμογή και η λειτουργία του Συστήματος Ποιότητας ελέγχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωση της εταιρείας με τις ανάγκες των πελατών και η επιτυχής ικανοποίησή τους.

Πολιτική της SPINE ACTION. είναι η πλήρης ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της, παρέχοντας υψηλής ποιότητας και ασφάλειας προϊόντα, υποστηριζόμενα με την παροχή υπηρεσιών υψηλής στάθμης από επαρκές και κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό.

Βασικός στόχος είναι η διατήρηση και συνεχής βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και η συμμόρφωση με τη σχετική Νομοθεσία (Υπουργική Απόφαση Δ3(α)4822/2025) και τα πρότυπα EN ISO 9001:2015 & 13485:2016.

Στα πλαίσια της Πολιτικής Ποιότητας, η Διοίκηση καθορίζει βασικούς αντικειμενικούς σκοπούς, που ανασκοπούνται κατά τακτά διαστήματα και που αποβλέπουν στη:

•   Βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών / προϊόντων, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος

•   Παροχή ασφαλών προϊόντων για τον επαγγελματία υγείας και τον ασθενή

•   Βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης των πελατών

•   Βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών

•   Επιβεβαίωση ότι οι διεργασίες της εταιρείας λειτουργούν αποτελεσματικά και αποδοτικά

Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας η εταιρεία δεσμεύεται να λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές :

•   Πραγματική και ουσιαστική εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας στα πλαίσια των Προτύπων ΕΝ ISO 9001:2015, EN ISO 13485:2016 και της σχετικής Νομοθεσίας.

•   Όλοι οι εργαζόμενοι είναι πλήρως ενημερωμένοι για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας και φροντίζουν υπεύθυνα για την εφαρμογή του, υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση του Υπεύθυνου Διαχείρισης Ποιότητας. Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του και τη συνεχή βελτίωσή της.

•   Η εταιρεία παρέχει όλα τα απαιτούμενα μέσα (εξοπλισμό, υλικά, εκπαίδευση) για την επίτευξη των στόχων ποιότητας και ασφάλειας.

•   Όλες οι ενέργειες, που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ποιότητα, προγραμματίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες διαδικασίες, που έχουν αναπτυχθεί με βάση την κατά διεργασία προσέγγιση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

•   Όλα τα στοιχεία ελέγχων αναλύονται και χρησιμοποιούνται στα πλαίσια μίας συνεχούς προσπάθειας διατήρησης και βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

•   Η εταιρεία έχει ορίσει Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας, ο οποίος αναφέρεται στη Διοίκηση και έχει τη δικαιοδοσία και την οργανωτική ανεξαρτησία να εξασφαλίζει ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με τα αναφερθέντα διεθνή Πρότυπα Ποιότητας και τη Νομοθεσία.

Για την SPINE ACTION ΕΠΕ.

————

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

9001 (μη συνδυασμένο)
Htcert Logo 1348
ΕΛΟΤ Iso 37001 (gr)
Screenshot 2024 07 03 174115 Tuv